לשון הרע אל מול בעלי מקצוע – התמודדות עם התופעה

תוכן עניינים

בעידן הנוכחי בו כל אחד יכול לפרסם פרסום מכפיש אודות בעלי מקצוע, ישנה חשיבות להתקשרות עם עורך דין מוביל בתחומו אשר יספק ייצוג משפטי ראוי בכדי לקבל פיצוי כספי בגין הפרסום. כל מה שחשוב לדעת לגבי התמודדות עם תופעת שיימינג כלפי בעלי מקצוע – במאמר.

לשון הרע אל מול בעלי מקצוע –כיצד נתמודד?

בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד השיימינג אשר נעשה לבעל מקצוע הפך לנפוץ יותר מאי פעם,וזאת בשל פלטפורמות רבות כדוגמת אתרי מדרג אשר מדרגים בעלי מקצוע, רשתות חברתיות וכן רשת הוואטספ אשר מאפשרות ללקוח להביע את דעתו כלפי בעל המקצוע,ולעיתים אף להכפיש אותו. למעשה, בעלי מקצוע אשר חוו שיימינג דיווחו על ירידה משמעותית בהכנסות, לעיתים אפילו עד לכדי סגירת העסק. משום כך, ישנה חשיבות במידה ואתם בעלי עסקים אשר נחשפו לפרסום מכפיש בפלטפורמות השונות לגשת לעורך דין אשר מתמחה בתביעות לשון הרע, וזאת על מנת שתוכלו להגן על שמכם הטוב במסגרת חוק לשון הרע.

עריכת דין מקצועית

תביעת לשון הרע – כיצד מתחילים?

במידה והנכם בעלי מקצוע אשר חוו תופעה של שיימינג, זכרו כי זכותם היא להגיש תביעת לשון הרע, וזאת בשל הנזקים אשר נגמרו לכם כתוצאה מהפרסום עצמו. בנוסף, חשוב לזכור ניתן להגיש תביעה גם ללא הוכחת נזק אשר בגינה ניתן לקבל פיצוי של עד 50,000 ₪, אולם מדובר בתיקים אשר לרוב הם מורכבים להוכחה וזאת בשל העובדה כי לזכות הנתבע עומד חופש הביטוי וכן אמת דיברתי. לכן, התייעצות עם עורך דין מוביל אשר יבחן את התיק שלכם בהתאם לפרמטרים משפטיים, כל זאת על מנת להגיע להחלטה האם אכן יש בסיס תביעה, וכן מהו גובה הפיצוי אותו תוכלו לקבל. מחפשים עורך דין מוביל? הכירו את עורך הדין שלומי וינברג.

הגשת תביעת לשון הרע כנגד בעלי מקצוע – באמצעות עורך הדין שלומי וינברג

עו"ד שלומי וינברג הינו עורך דין מומחה לתביעות לשון הרע, והוא בעל מוניטין של שנים רבות בייצוג בעלי מקצוע אשר פורסם כנגדם פרסום מכפיש באמצעי התקשורת, המדיה החברתית וכן פלטפורמות המונים אשר מאפשרות לכל אדם לפרסם את דעותיו, מבלי להבין את ההשלכות אשר עשויות לגרום לסגירת בית העסק, גם כאשר בבעלי מקצוע אשר הם בעלי מוניטין של שנים רבות בענף. משום כך, באמצעות עורך הדין ויינברג תוכלו להגיש תביעת לשון הרע אשר תעניק לכם אפשרות לנקות את שמכם כמו גם לקבל פיצוי, כל זאת בזכות ייצוג מהימן אשר נעשה בשקיפות מלאה ומתוך מטרה להגן על האינטרסים העסקיים שלכם כמו גם על שמכם הטוב אשר נפגע כתוצאה מהפרסום. לקבלת פרטים נוספים אודות התמודדות עם לשון הרע, ניתן ליצור קשר באמצעות האתר https://www.shlomiw.co.il.

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים
האם יכולה להיות תביעת לשון הרע במשפחה

הדינמיקה המשפחתית מורכבת, וחילוקי דעות וסכסוכים הם מציאות מצערת בהרבה משקי בית. במקרים מסוימים, המחלוקות הללו מסלימות עד לנקודה שבה נאמרות הצהרות מזיקות על בן