הוגשה נגדך תלונת שווא – מה עושים?

תוכן עניינים

היינו רוצים לחיות בעולם בו לא היה שקרים, רמאות או אי אמירת אמת אך האמת היא שאנו חיים בעולם רחוק מכך.

מי שחושב שבני אדם לא משקרים חי באספמיה ולא מבין את המציאות.

אז כאשר מדובר על שקר לבן להיות בצד שמשקרים לו זה לא נעים אך לא נורא.

אך מה קורה כאשר השקר הוא רציני כמו למשל בתלונת שווא? מה עושים אז? אולי אינכם יודעים זאת אך תלונת שווא הן דבר נפוץ עקב סיבות רבות כמו למשל רצון בנקמה, רצון להרוויח כסף, רצון לדפוק את הבן האדם שעומד במרכז התלונה ובגלל סיבות נוספות.

עליכם לדעת כי המשטרה לא יודעת כי מדובר על תלונת שווא ואז זה אומר כי אתם נמצאים בבעיה חמורה מכיוון שאתם יכולים להיכנס לכלא בגלל פשע שלא ביצעתם.

 

מדוע חובה לפנות אל עורך דין בתלונת שווא?

אז מה עושים אם תלונת שווא כיצד ניתן להתמודד עמה בצורה הטובה ביותר התשובה היא שאנו חייבים לנסות ולקבל ייצוג משפטי בתלונות שווא. עליכם להבין כי רק עורך דין יכול לסייע לכם להתמודד עם תלונת שווא וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת. עורך דין ייצג אתכם לפני המשטרה וישטח את הטענות שלכם בצורה הטובה ביותר. לא רק זאת אלא שעורך דין יוכל לחקור את המקרה בעצמו ולמצוא הוכחות לכך שמדובר על תלונת שווא. המשטרה נמצאת בדרך כלל בצד של מגיש התלונה ולכן אתם חייבים כוח אשר ייצג אתכם מול המשטרה ואת זאת רק עורך דין יכול לעשות.

 

האם כל עורך דין יכול לסייע בתלונת שווא?

אחת השאלות החשובות ביותר היא האם ייצוג משפטי בתלונות שווא הוא דבר שכל עורך דין יכול לעשות? אם כן אתם צריכים להבין כי לא כל עורך דין יכול לייצג אתכם בתלונת שווא ורק עורך דין פלילי יכול לסייע לכם להגן על עצמכם. עליכם להבין כי עורך דין פלילי הוא הסמכות היחידה שמבינה בדין הפלילי וזה הדין בו נמצאת תלונת השווא. לכן אם אתם פונים אל עורך דין ואין לו ניסיון פלילי אל תתקרבו אליו ותפנו אל עורך דין אחר אשר יסיע לכם להגן על עצמכם מפני תלונת השווא הנוראית, תלונה בעלת השלכות קשות על חייכם.

 

האם אפשר לתבוע את מגיש תלונת השווא?

יש שאלה האם אפשר לתבוע בתביעה אזרחית את מגיש תלונת השווא והתשובה היא שאפשר גם אפשר. לאחר שיתבהר כי התלונה היא תלונת שווא אתם יכולים להגיש תביעה אזרחית נגד מגיש התלונה וכך לקבל פיצוי על העוול הנורא שנגרם לכם על ידי אותו מגיש תלונה אכזר שניסה להרוס את חייכם וזאת באמצעות העורך דין שלכם.

 

שופט

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים
כמה עולה חוקר פרטי

כאשר אתם ניגשים לבחור איש מקצוע כזה או אחר, אחד מהקריטריונים החשובים ביותר שאתם רוצים לבדוק זה כמובן העלות הכספית של השירות. אך כאשר תרצו

אימון עסקי לחברות בטון – האם זה משתלם?

בישראל פועלות כיום חברות בטון רבות המבצעות עבודות בטון שונות ומגוונות לרבות: יציקת רצפת בטון, ניסור בטון, שיקום בטון, קידוח בטון לעומקים שונים, בניית גדר

סעיף בוררות – מהו?

בעולם המשפט של ימינו בוררות וגישור הם חלקים בלתי נפרדים ממנו. צדדים רבים שנתגלע ביניהם סכסוך פונים להליך בוררות במקום לנקוט בדרך המשפטית הסטנדרטית. בהתאם