איך בוחרים משרד להשכרה במרכז?

תוכן עניינים

אתם מחפשים משרד להשכרה, אתם יודעים שאתם אמורים לעבור מהמשרד הנוכחי והלחץ מתחיל לזחול… אין סיבה ללחץ. בתהליך בחירת משרד חשוב לבדוק התאמות לצרכי המשרד ולצרכי בעל העסק. מהי הדרך היעילה למציאת משרד מתאים ומהם הפרמטרים החשובים בבחירת משרד? על אלו ועוד, תמצאו כאן תשובות. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

מה לעשות כדי למצוא משרד להשכרה?

שלב ראשון – סדרי עדיפויות

לבנות סדרי עדיפויות זה השלב הבסיסי. אתם חייבים לדעת מה חשוב לכם במשרד העתידי. מהן הנקודות עליהן תוכלו לוותר ועל מה בשום פנים ואופן לא תוכלו לוותר… שבו עם עצמכם והציפו את הנקודות שחשוב לכם, לאחר מכן דרגו אותן בהתאם. כאן בהמשך הכתבה נסייע בהצפת הנקודות החשובות.

 

שלב שני – מתחילים בחיפושים

פנו לחברים, בעלי משרדים עמיתים ואנשים שאתם יודעים שהם מעורים בחדשות, עדכנו אותם שאתם מחפשים משרד להשכרה. אתם לא יכולים לדעת מאיפה תבוא הישועה ואולי תצליחו לחסוך דמי תיווך בדרך כזו.

לצד הפנייה למכרים, כדאי להירשם לפורטל נדל"ן המציע משרדים להשכרה במרכז. כל שעילכם לעשות הוא להירשם לאתרים כאלו, ולבחור באפשרות לקבל התראות כאשר נכנס למאגר נכס שיכול להתאים לכם, תקבלו על כך התראה למייל או לנייד. אתם יכולים כמובן גם לבצע חיפוש חד פעמי לבירור ראשוני.

כדי שלא תתבוססו זמן רב בשלב החיפושים, ההמלצה יהא גם לפנות למתווכי נדל"ן שיסייעו לכם בחיפוש אחר משרד להשכרה המתאים לכם. בהצלחה.

 

מה חשוב לבדוק בבחירת משרד להשכרה?

כפי שסיכמנו לפני כן, חשוב לבנות סדר עדיפויות כדי שבעל העסק ידע מה לחפש, על מה לוותר והאם להתפשר. הנקודות המשמעותיות הן לרוב:

 

מיקום המשרד

בעלי עסק רוצים שהמשרד יהיה זמין להם. אם אתם לדוגמא גרים במרכז, תחפשו משרד במרכז. זו שאיפה הגיונית מאוד, בפרט כאשר מעוניינים להנגיש את המשרד לקהל יעד גדול.

 

תחבורה נגישה וחניה בשפע

חשוב להנגיש את המשרד. במיוחד אם יש לכם עובדים או לקוחות שמגיעים למשרד בתחבורה ציבורית או רכב פרטי. חשוב שהמשרד יהיה נגיש. בעיר פתח תקווה לדוגמא אין מצוקת חנייה כמו בתל אביב ולכן עסקים רבים מחפשים דווקא משרדים להשכרה בפתח תקווה. כל אחד לפי שיקול דעתו.

 

מבנה מותאם

אם אתם צריכים משרד בעל חלוקה פנימית מסוימת, אתם צריכים לחפש אחר משרד בעל חלוקה כזו או אחר משרד שבעליו מאשר עריכת שינויים ושיפוצים בנכס. מבנה המשרד צריך להתאים לאופי המשרד. במקרה בו אתם לא רוצים להשקיע בשיפוצים, התמקדו בחיפוש אחר משרד מותאם.

 

סמיכות למסעדות

אם הייתם רגילים לאכול ארוחת בוקר עסקית עם לקוחות וכדומה, כדי שתוכלו להמשיך חשוב לבדוק שיש בסמיכות למשרד המוצע לכם, מסעדה או אפילו פיצריה שיהיה לכם כשתרצו.

ישנם עוד פרמטרים רבים, אבל אתם אלו שתחליטו מה חשוב לכם יותר ומה פחות. בהצלחה.

חלל מעוצב

 

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים
מה חשוב לשאול עורך דין מההתחלה

יש לא מעט סיטואציות בחיים שבהן תצטרכו להיעזר בשירותים של עורך דין מנוסה. עולם עריכת הדין כולל תחתיו לא מעט תחומים נפרדים, כאשר כל אחד

4 הכללים לבחירת עו"ד

בחירת עורך דין היא ענין מורכב מכיוון שכל עורך דין מתמחה בתחום אחר, וצריך לבחור באחד שהינו מקצועי ומנוסה בתחום הספציפי שלו. המאמר יפרט מהם