הכירו את וובר – חברת גרילי הגז שאתם חייבים להכיר

תוכן עניינים

היא התחילה את דרכה בשנות ה-50 וכיום היא אחת מהחברות המובילות ביותר בעולם במכירת גרילים. החברה האמריקאית ששואפת להביא לישראל את תרבות החוץ של הכנת בשר, מוכרת למעלה ממיליון גרילים בשנה ומעניקה אחריות לפחות לחמש שנים. המחירים שווים את זה והביקורות מהללות – הכירו את וובר, חברת גרילי הגז שאתם חייבים להכיר. 

 

שינתה את פני ההיסטוריה

החברה האמריקאית פרצה לפני כ-70 שנה כשהיא ניסתה למצוא פתרון טוב יותר עבור ציבור חובבי הבשר. עיצובי הגריל הראשונים של  Weber היו מגוונים משאר היצרנים וסחפו יחד איתם את השוק. במהרה מאוד הם הפכו לשם דבר ועד היום החברה הענקית בעלת כ-70 סניפים ברחבי העולם.

Weber מוכרת מוצרי איכות ומעניקה אחריות שמגיעה עד לחמש שנים על כל מוצר שלה. מאחר והמותג מוביל כל כך בעולם קיימת רשת רחבה של עזרה ותמיכה טכנית באינטרנט, כולל מדריכי וידאו ושירות לקוחות.

 

תוצאה מושלמת של אוכל

המטרה המרכזית של החברה היא להקל על נוחות הבישול. חברת וובר מייצרת גרילי גז מחומרים איכותיים המעניקים לה לא רק תוחלת חיים ארוכה, אלא גם טעם מיוחד ועשיר לאוכל שלנו. הבשר לא נשרף, האש עומדת יציבה והחימום מתפשט על פני כל הגריל. כל חובב בשר יודע שכאשר מבשלים עם וובר איכות המזון נשמרת ואף מתעלה.

 

גרילי הגז סדרת Q של Weber

ה-Weber Q הוא גריל נוח ונייד. הגריל אידיאלי לצלייה תוך כדי תנועה ופעולות נוספות. מדובר באביזר קמפינג נוח שניתן לקחת איתנו לטיולים בשטח או להשתמש בו במרפסת בבית. הגריל מגיע עם משטחים דמויי כנפיים משני הצדדים, המשטחים הללו נוחים לקיצוץ ירקות קטנים או להכנת תיבול ומרינדות במהלך הבישול.

כל המכסים והגופים של ה-Weber Q בנויים מאלומיניום יצוק, דבר שהופך את המכשיר לחזק ביותר. החלק הפנימי של הגריל עשוי מברזל יצוק שמפזר חום באופן גדול יותר. כמו כן, הגריל כולו, מבפנים ומבחוץ, עמיד לחלוטין בפני חלודה. גרילי הגז הללו מצוידים במערכת ניקוז שומנים שנשלפת לניקוי קל.

 

גרילי הגז סדרת Spirit של Weber

סדרת ה-Spirit של וובר היא אחד מהגרילים הביתיים והנוחים שיש. גם אם אתם בשלנים חובבים, אמנות השימוש בגריל גז הוובר ספיריט היא אינטואיטיבית וכיפית עבור כולם. לא לוקח יותר מחמש עשרה דקות עד שהמנגל מתחמם ומגיע לטמפ' הרצויה. בקרת הטמפ' של הגריל היא יציבה, קלה לתפעול ומגיעה עם כפתורים מעוצבים.

גודל המשטח מתאים לבישול של 4 עד 6 אנשים ביחד. החומר שעשוי המכשיר הוא ממתכת איכותית, מכסה המנוע עשוי מאמייל פורצלן ומהווה איזון אידיאלי של הנדסה. בנוסף, גם כאן המעצבים של הגריל הוסיפו שני מדפים צדדים המשמשים לאחסון מרכיבים, משקאות וכלים עבור נוחות המבשלים.

הכירו את וובר

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים
כמה עולה חוקר פרטי

כאשר אתם ניגשים לבחור איש מקצוע כזה או אחר, אחד מהקריטריונים החשובים ביותר שאתם רוצים לבדוק זה כמובן העלות הכספית של השירות. אך כאשר תרצו

אימון עסקי לחברות בטון – האם זה משתלם?

בישראל פועלות כיום חברות בטון רבות המבצעות עבודות בטון שונות ומגוונות לרבות: יציקת רצפת בטון, ניסור בטון, שיקום בטון, קידוח בטון לעומקים שונים, בניית גדר

סעיף בוררות – מהו?

בעולם המשפט של ימינו בוררות וגישור הם חלקים בלתי נפרדים ממנו. צדדים רבים שנתגלע ביניהם סכסוך פונים להליך בוררות במקום לנקוט בדרך המשפטית הסטנדרטית. בהתאם