איך ליווי מעורך דין נדל״ן יכול לחסוך לכם בענק

תוכן עניינים

ליווי של עו״ד בתהליך רכישת הדירה חוסך לנו לא רק כסף – הוא חוסך לנו מפח נפש, לחצים ובעיות בהמשך. לפני רכישת דירה, עו״ד עורך סדרת בדיקות שמייעלות את תהליך הרכישה ומוזילות את סכום הרכישה הסופי. במאמר הבא ניתן לכם 3 סיבות מדוע ליווי של עו״ד חוסך לכם הרבה מאוד כסף.

 

בדיקות מקדימות

עו״ד מברר ומאמת את זהות המוכר ואת בעלותו על הדירה. הוא בודק מהן הזכויות של בעל הנכס על הדירה וטיבם. בדיקה נוספת וחשובה שעו״ד עושה עבורכם היא ווידוא שזכויות בעל הדירה נקיות מ ״הערה״ או שיעבוד, דבר שעוזר לניהול המשא ומתן בהמשך. קיימות בדיקות נוספות כמו בדיקות פיזיות של הדירה וסביבתה וביצוע סדרת בדיקות של התכנון ואיתור חריגות בנייה.

 

תכנון מס

עו״ד רכישת דירה מכיר את חוקי המס באופן דקדקני והוא יכול לעזור לנו להוריד את תשלום המס ככל האפשר. קיימים פתורים והקלות בתשלומי המס שסביר להניח שאיננו מכירים. עו״ד יבצע עבורנו תכנון מס מקסימאלי עבור כל אופציות התשלום שיש לנו והסכומים אותם נצטרך לשלם בעת רכישת הדירה, דבר שיחסוך לנו הוצאות שלא צפינו וסכומים שלא נוכל לעמוד בהם מאחר ולא ידענו על קיומם והתכוננו בהתאם.

 

ניהול המשא ומתן

ישנו משפט ״אין חכם כבעל ניסיון״ וכך ניתן להגיד על עו״ד לענייני נדל״ן. עסקאות נדל״ן הן עסקאות אשר מועבר בהם כסף רב. רובנו קונים לראשונה בחיינו בית ואיננו בקיעים במשא ומתן בעת קנייה בסדר גודל כזה לעומת עו״ד לענייני נדל״ן אשר חווה עשרות עסקאות כאלה ויודע איך להתנהל בהן על מנת להשיג עסקה טובה עבורנו ככל האפשר ולחסוך לנו כסף רב לעיתים אף עשרות ומאות אלפי שקלים.

 

ליווי התהליך ע״י עו״ד

עו״ד דואג לנו ומנהל עבורנו את העסקה מתחילתה ועד סופה, החל מהבדיקות המקדימות של הבית- בדיקה פיזית, הזמנת שמאי, בדיקת העבר של הבית והמוכר, תכנונים עתידיים בשכונה ועוד.  הליווי שלו ממשיך עד סוף התהליך שבסופו חתימה על הסכם המכר ותנאי הרכישה המתאימים ביותר לכם.

 

איך לבחור עו״ד מקצועי

בבחירת עו״ד שילווה את תהליך הרכישה חשוב שנבחר בעו״ד מקצועי. ניתן לבחור עו״ד מקצועי באמצעות מספר קריטריונים- תחום עיסוקו הוא מקרקעין והוא בעל ניסיון רב ומוכח של עסקאות מוצלחות הדומות לעסקה שלכם. עליו להיות בעל המלצות ואנשים שניתן ליצור עמם קשר לחוות דעת. הניסיון המקצועי גם כן חשוב, עליו לשמור על האינטרס שלכם להשגת העסקה המשתלמת ביותר.

בעסקה גדולה כמו רכישת דירה מדובר בסכומי כסף גדולים וכל אחוז שיורד מהסכום הוא מורגש. אנו מקבלים עסקה משתלמת רק כאשר מוביל את העסקה עו״ד מומחה ולמוד ניסיון בניגוד אלינו שמבצעים רכישה בסדר גודל כזה לראשונה בחיינו.

עו״ד רכישת דירה

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים
עורך דין מקרקעין – כל המידע

עסקאות המקרקעין השונות הפכו בשנים האחרונות לנפוצות במיוחד. לאור הסכומים הגבוהים המעורבים בעסקאות כאלו, אתם צריכים שיהיה לצידכם עורך דין מקרקעין, המהווה תעודת ביטוח להצלחת