מתי נצטרך נוטריון אמריקאי?

תוכן עניינים

בימים האחרונים תיבת ההודעות שלנו מוצפת בפניות מצד גולשים שמבקשים לדעת מתי הם יצטרכו את שירותיו של נוטריון אמריקאי. אנו סבורים כי הודעות אלו באות לידי ביטוי בעקבות בלבול שחל בקרב הציבור בין הנוטריון הישראלי לבין זה האמריקאי. יצאנו לבדוק את כל הפרטים בנושא והוצאנו סדרה של מדריכים שתעשה סדר. במדריך זה, ה – 3 במספר, אנו נסביר מתי תצטרכו נוטריון אמריקאי, הישארו אתנו ותגלו.

תכירו את המומחים שעזרו לנו להבין את העניין

כדי שנוכל להציג בפניכם את כל המידע העדכני ביותר בנושא, היינו צריכים לפנות אל המומחים. כלומר, אלו שפנו לאחרונה לקבל את שירותיו של הנוטריון האמריקאי. שאלנו אותם מתי הם הצטרכו את שירותיו והבנו שמדובר במקרים מאוד מסוימים.

כאלו שלא מצריכים פנייה אל הנוטריון הרגיל, הישראלי, וחשוב שתדעו זאת. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות מבורכת בנושא.

נוטריון אמריקאי

תכירו את הנוטריון האמריקאי תחילה

אי אפשר לכתוב מדריך ולהסביר מתי תצטרכו להגיע אל נוטריון אמריקאי בישראל מבלי להסביר בקצרה מיהו הנוטריון האמריקאי. מדובר בעצם במי שחותם על מסמכים שונים ומקנה להם תוקף משפטי בפני הרשויות שנמצאות בישראל וגם מחוץ לה. אתם תצטרכו להגיע אל נוטריון אמריקאי במקרים שיפורטו בפסקאות הבאות.

 

מתי תצטרכו נוטריון אמריקאי? מצב מספר 1

אתם תצטרכו את שירותיו של הנוטריון האמריקאי במצבים שבהם יהיה לכם צורך בחתימה על מסמכים שייעשה בהם שימוש מחוץ לארץ. מדובר במרבי המקרים במסמכים הבאים:

  • ייפוי כוח
  • הליך של מחזור משכנתא שמתקיים בארצות הברית
  • מסמכים בנקאיים שונים
  • עסקאות של נדלן (כמו מכירה או קנייה של נכס) בארצות הברית

 

מתי תצטרכו נוטריון אמריקאי? מצב מספר 2

אתם תצטרכו את שירותיו של הנוטריון האמריקאי גם במצבים שבהם יהיה לכם צורך בהפיכה של מסמכים מסוימים לברי תוקף אל מחוץ לארץ. מדובר במסמכים שבארץ יש להם תוקף, אבל בחו"ל הם מצריכים חתימה של נוטריון אמריקאי.

אתם בעצם צריכים למסור את המסמכים שלכם לנוטריון אמריקאי שנמצא בארץ ולבקש ממנו שיחתום עליהם. לאחר שתתבצע החתימה על המסמכים הללו, אתם תוכלו להיות בטוחים כי הם ניתנים לשימוש וברי תוקף מחוץ לגבולות ישראל.

 

בחירה בנוטריון אמריקאי מומלץ

חשוב מאוד שתשימו לב שאתם בוחרים בנוטריון אמריקאי שהומלץ לכם על ידי מי שהסתייעו בו בעבר. שכן, יש לא מעט נוטריונים אמריקאים שעוסקים בתחום, אבל לא כולם מקצועיים, מומלצים ובעלי ידע מעמיק. תערכו בירור ותהיו בטוחים שבחרתם נכון.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מתי תצטרכו נוטריון אמריקאי. כעת, כשיש לכם את כל המידע המקיף, עליכם פשוט ליצור קשר עם נוטריון ולהיות בטוחים שהמסמכים שלכם יהיו ברי תוקף.

נוטריון אמריקאי

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים