מחפשים עזרה לקבלת פטור ממס הכנסה? יש מי שיעזור לכם!

תוכן עניינים

ההתעסקות מול רשות המיסים בכלל ובכל הקשור למס הכנסה בפרט, מעלה אצל אנשים רבים חששות מסוימים, אשר לעיתים מונעים מהם אף לממש את זכויותיהם השונות. זכויות אלו יכולות להיות מתורגמות לסכומים משמעותיים, במיוחד כשמדובר בקבלת פטור ממס הכנסה. אז אם אתם מחפשים עזרה לקבלת פטור ממס הכנסה, הגעתם למקום הנכון

 

מה זה פטור ממס הכנסה?

את חובת התשלום למס הכנסה כולנו מכירים, אך את הזכויות וההטבות השונות המגיעות לנו ממס הכנסה, סביר להניח כי קצת פחות וזאת על אף שמדובר בסכומים היכולים להגיע לאלפי ואף עשרות אלפי שקלים מידי חודש.

כך, לצד חובת התשלום למס הכנסה המוכרת לכולנו, החוק מעניק לעומדים בקריטריונים מסוימים פטור ממס הכנסה וזאת בעיקר בשל מצבים רפואיים ייחודיים וקביעת אחוזי נכות בשיעור העולה על 90% ולתקופה של חצי שנה לפחות.

 

כיצד מקבלים פטור ממס הכנסה?

תהליך הוצאת פטור ממס הכנסה הוא תהליך בירוקרטי, הכרוך בהגשת טפסים ייעודיים וצירוף מסמכים רפואיים רלוונטיים, המעידים על מצבכם הרפואי וכיצד הוא משפיע על תפקודכם השוטף בכלל ויכולת ההשתכרות שלכם בפרט.

פרמטרים אלו נקבעים באמצעות הוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי, אשר לאחר בחינת המקרה וכלל המסמכים הרלוונטיים, ייקבעו את שיעור אחוזי הנכות ואת תקופת הזמן שיהיו בתוקף ובכדי לעבור את התהליך בצורה המיטבית, מומלץ להתכונן אל הוועדה הרפואית בהתאם.

 

כיצד ניתן להתכונן אל הוועדה הרפואית?

התכוננות מיטבית אל הוועדה הרפואית יכולה להוות את נקודת ההבדל בין הצלחת הבקשה שלנו לקבלת פטור ממס הכנסה לבין דחייתה ולכן, חשוב להיערך אל הוועדה הרפואית בהתאם וזאת באמצעות צירוף המסמכים הרפואיים הרלוונטיים והיכרות מקדימה עם השאלות שייתכן ותישאלו בוועדה.

 

אל מי ניתן לפנות כדי להוציא פטור ממס הכנסה?

כדי לעבור את תהליך הוצאת הפטור ממס הכנסה בצורה מיטבית בכלל ואת הוועדה הרפואית בפרט, מומלץ לפנות אל חברה מקצועית בתחום מימוש הזכויות הרפואיות וההתנהלות מול רשות המיסים, כך שתקבלו שירות ייעוץ וליווי מקיפים, החל משלב מילוי הטפסים, דרך הוועדה הרפואית עצמה ועד קבלת הפטור המיוחל.

 

לסיכום

מצבים רפואיים מסוימים יכולים להקנות לנו פטור מתשלום מס הכנסה, פטור אותו ניתן לקבל באמצעות הגשת הטפסים המתאימים והמסמכים הרפואיים הרלוונטיים, אשר ייבחנו על ידי הוועדה הרפואית של ביטוח לאומי. בכדי למקסם את סיכויי הצלחת הבקשה שלכם, מומלץ לפנות לחברה מקצועית בתחום מימוש הזכויות הרפואיות וליהנות משירותי ייעוץ וליווי מקיפים.

פטור ממס הכנסה

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים
כמה עולה חוקר פרטי

כאשר אתם ניגשים לבחור איש מקצוע כזה או אחר, אחד מהקריטריונים החשובים ביותר שאתם רוצים לבדוק זה כמובן העלות הכספית של השירות. אך כאשר תרצו

אימון עסקי לחברות בטון – האם זה משתלם?

בישראל פועלות כיום חברות בטון רבות המבצעות עבודות בטון שונות ומגוונות לרבות: יציקת רצפת בטון, ניסור בטון, שיקום בטון, קידוח בטון לעומקים שונים, בניית גדר

סעיף בוררות – מהו?

בעולם המשפט של ימינו בוררות וגישור הם חלקים בלתי נפרדים ממנו. צדדים רבים שנתגלע ביניהם סכסוך פונים להליך בוררות במקום לנקוט בדרך המשפטית הסטנדרטית. בהתאם