עורך דין מקרקעין – כל המידע

תוכן עניינים

עסקאות המקרקעין השונות הפכו בשנים האחרונות לנפוצות במיוחד. לאור הסכומים הגבוהים המעורבים בעסקאות כאלו, אתם צריכים שיהיה לצידכם עורך דין מקרקעין, המהווה תעודת ביטוח להצלחת העסקה. הנה לפניכם כל המידע החשוב על עורך דין מקרקעין

 

סוגי עסקאות מקרקעין

תחום המקרקעין והנדל"ן כולל תחתיו מספר רב של עסקאות, אשר לכל אחת מהן מאפיינים שונים וייחודיים לה, הן מבחינת סוג המקרקעין עצמו והן מבחינת המורכבות המשפטית של הסכם המכר. כך, בין סוגי עסקאות המקרקעין הנפוצות ניתן למנות את:

 

קניית / מכירת דירה

קניית דירה, בין אם למגורים ובין אם להשקעה, היא אחת העסקאות הנפוצות ביותר בתחום הנדל"ן. בתהליך קניית / מכירת דירה, חייבים לוודא כי האינטרסים שלנו כמוכרים או כקונים נשמרים היטב וכן לקחת בחשבון את כלל ההוצאות הנלוות, דוגמת אגרות ומיסים שונים, המשפיעים על כדאיות העסקה.

 

מקרקעין מסחרי

השכרת בתים ודירות, מכירה וקנייה של שטחי נדל"ן מסחריים הם רק חלק קטן ממגוון עסקאות המקרקעין המסחרי הקיימות כיום, כאשר קבלת מידע מהימן אודות הנכס והפוטנציאל המסחרי שלו, מהווים שיקול מהותי בתהליך המשא ומתן.

 

התחדשות עירונית

בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה הולכת ומתרחבת של התחדשות עירונית, הכוללת פרויקטים של תמ"א ופינוי ובינוי ובכדי שתהליכים אלו אכן ייצאו לפועל בראש שקט ובהצלחה מקסימלית, חשוב שילווה אתכם עורך דין מקרקעין.

 

מה תפקידו של עורך דין מקרקעין

כפי שניתן לראות, עסקאות הנדל"ן הן רבות ומגוונות, כאשר לצד המאפיינים הייחודיים לכל עסקה, ניתן להצביע על מכנה משותף לכל העסקאות והוא – מחיר העסקה הגבוה, אשר רק הולך ומטפס ככל שהשנים חולפות.

לאור הכסף הרב המעורב בעסקאות אלו, תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא בעיקר לשמור על האינטרסים שלכם וזאת באמצעות ניסוח ומעבר על חוזה הקנייה / מכירה, עריכת בדיקות מקיפות אודות כדאיות העסקה (חובות קיימים, שעבודים וכדומה), ביצוע רישומים שונים דוגמת הערת אזהרה ודיווחים לרשויות המס ועוד.

 

מהן התכונות שחשוב שיהיו לעו"ד מקרקעין?

מלבד הניסיון והמקצועיות, שהם פרמטרים חשובים ובסיסיים אצל כל בעל מקצוע, עו"ד מקרקעין מומחה נמדד בעיקר בהיכרותו העמוקה עם התהליכים והבירורים המוקדמים הנדרשים וכן ביכולתו לנהל משא ומתן יעיל ומקצועי, תוך שמירה מקסימלית על האינטרסים שלכם.

 

כמה יעלה שירות ייעוץ וליווי משפטי של עו"ד מקרקעין?

כמעט כל עסקת מקרקעין כיום נערכת עם עו"ד מקרקעין, כאשר כל עסקת מקרקעין נמדדת בפני עצמה ובהתאם לפרמטרים שונים המשפיעים על המחיר, כמו מורכבות העסקה, שווי המקרקעין ועוד. כך או כך, עו"ד מקרקעין אמין ומקצועי ייתן לכם הצעת מחיר שקופה והוגנת, כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת בהתאם.

 

לסיכום

סכומי עסקאות המקרקעין הגבוהים, יחד עם המורכבות המשפטית של כל עסקה כזאת, מחייבים אותנו להיעזר בשירותיו של עו"ד מקרקעין מקצועי, הנמדד בעיקר בהיכרותו העמוקה עם התהליכים והבירורים המוקדמים הנדרשים וכן ביכולתו לנהל משא ומתן יעיל ומקצועי, כך שתוכלו לסגור את העסקה בראש בטוח ושקט.

עורך דין מקרקעין - כל המידע

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים