מדוע ייצוג עורכי דין חיוני בתביעות ביטוח אישיות? 2 סיבות שאתם חייבים להכיר!

תוכן עניינים

אנשים שמבוטחים בפוליסת ביטוח לתאונות אישיות עשויים לתהות לגבי אופן הגשת התביעה. יש מי שחושבים להגיש את התביעה באופן עצמאי, בעוד אחרים מתלבטים לגבי קבלת סיוע מצד עורך דין שבקיא בתחום. המדריך הנוכחי ירכז את כל המידע החיוני שיאפשר לשני סוגי האנשים הללו לבצע את הבחירה הנכונה במצב שכזה. שכן, בשורות הבאות נסביר אודות החשיבות של ייצוג עורך דין בתביעות מסוג זה.

 

מה זה בכלל ביטוח תאונות אישיות?

אי אפשר לפתוח במדריך שמסביר את החשיבות של ייצוג עורך דין בביטוח מסוג מסוים, מבלי להסביר את טיבו. נציין שזהו ביטוח כללי שמבטח סיכונים שעלולים להתרחש בעקבות תאונות שונות, למשל:

  • שבר
  • כוויה
  • עיוורון ועוד

 

קיומו של ביטוח זה מקנה לבעל הפוליסה שקט נפשי, משום שהוא יבטח את האדם במידה והוא ימצא את עצמו כנכה לצמיתות, חולה סיעודי או מי שאיבד את כושר העבודה שלו בעקבות תאונה. זו ההזדמנות לציין שיש שורה ארוכה של יתרונות שבאים לידי ביטוי בעת הסתייעות מצד עורך דין בתביעות מסוג זה. בפסקאות הבאות נרחיב אודות כל יתרון בנפרד, כדי שתוכלו להכיר בנושא באופן מעמיק.

עורך דין ביטוח

גובה הפיצויים

הסיבה הבולטת ביותר שגורמת למבוטחים רבים לקבל ייצוג מטעם עורך דין, נוגעת לגובה הפיצוי. שכן, ככל שהתאונה הינה קשה יותר, כך הפיצוי יהיה גבוה יותר. המבוטח צריך להוכיח לבית המשפט שהוא נפצע ברמה גבוהה. הוכחה זו צריכה להתבצע תוך הסתייעות מצד גורמים מקצועיים, למשל, רופאים מומחים.

תרחיש שכזה יכול להתקיים רק בעת ליווי מצד עורך דין מוסמך. שכן, הוא מכיר ברופאים שכותבים חוות דעת לחברות הביטוח. גלשו לאתר הבא ותכירו מקרוב את עורך הדין הטוב ביותר בתחום שיילחם כדי שתקבלו את הפיצוי המגיע לכם כחוק: https://dlawyer.co.il.

 

חברות הביטוח עשויות להתנער מאחריות

אנו שומעים לא פעם על חברות ביטוח שבוחרות להתנער מאחריות בתשלום הפיצויים. מדובר במקרים שבהם החברה מוצאת "פרצה" כלשהי בפוליסה בה היא מתמקדת, כדי לחסוך את ההוצאה הגבוהה. ייצוג מטעם עורך דין במקרה שכזה, יאפשר לתובע לקבל את ההכוונה הדרושה שתוביל לקבלת הפיצויים ללא מאמץ מצידו. שכן, עורך הדין יהיה האחראי לדבר.

 

חשיבות הפנייה לעורך דין מקצועי בתחום

רגע לפני סיום המדריך, ראוי להדגיש את החשיבות שבפנייה לעורך דין בעל ניסיון רב בתחום. נציין שזהו קריטריון חיוני שמבטיח את הצלחת ההליך. שכן, לעורך דין שכזה יש רשימה ארוכה של רופאים שעובדים עמו ומספקים לו חוות דעת מקצועיות. אם לא די בכך, הוא גם בקיא בכל השינויים שחוקקו לאחרונה בהקשר זה.

 

לסיום

ייצוג מטעם עורך דין במהלך תביעות ביטוח אישיות הינו עניין חיוני שצריך להתבצע על ידי כל תובע. שכן, זוהי הדרך לעבור את ההליך על הצד הטוב ביותר, תוך קבלת פיצויים גבוהים.

עורך דין ביטוח

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים