רשלנות רפואית בהיריון

תוכן עניינים

אם יש מצב מרגש ותקופה מיוחדת בחייהן של נשים רבות זה השלב שבו הן מחליטות להיכנס להיריון. מדובר על תקופה עם הרבה ציפיות והתרגשות אך יחד עם זאת, זו גם תקופה לחוצה שלא פשוט להתמודד איתה. לכן ברור מדוע כל אישה רוצה לעשות את כל הבדיקות האפשרויות, כי אם אפשר לגלות בעיות בעובר כבר בשלבי ההיריון המוקדמים, זה עדיף. זו הסיבה לכך שבישראל יש הרבה מאוד בדיקות שכל אישה צריכה לעשות בהיריון, אך מה שוות כל הבדיקות הללו אם הרופא לא יודע לנתח את התוצאות שלהן? או שאולי הרופא מתרשל בתפקידו ולא שם לב לכל הפרטים? אם גם לך זה קרה ואם הרשלנות הזאת הובילה לכך שילד ילד שאינו בריא ובהחלט אפשר היה לגלות זאת מראש, כנראה שחווית רשלנות רפואית. לא כל האנשים מודעים לכך אבל האמת היא שבישראל של ימינו יש הרבה מאוד מקרים של רשלנות רפואית. לכן, אם זו הייתה גם מנת חלקך, כפי שקרה ללא מעט נשים אחרות, כדאי שתעשי משהו בנידון, כי אין ספק שהרופא המתרשל צריך לתת את הדין על מה שעשה.

 

הוויתור על החיסיון הרפואי

אחד מהדברים הקשים ביותר עבור רוב האנשים שמגישים תביעות בגין רשלנות רפואית, וזה נכון גם לגבי נשים וגם לגבי גברים, זה העניין של הוויתור על החיסיון הרפואי. כל מי שניגש לעבור בדיקה מסוימת אצל רופא יודע היטב שכל המידע נשאר חסוי, שכן לאותו רופא אסור לשתף ככה סתם אנשים זרים במידע הפרטי של המטופל. עם זאת, את חייבת להבין שאם את בוחרת להגיש תביעת רשלנות רפואית, זה אומר שיהיה עלייך לפנות אל עו"ד ולספר לו כל מה שקרה. למעשה, את תצטרכי להראות לעוה"ד שלך את התיק הרפואי ויתרה מכך, בהחלט יכול להיות שבהמשך הדברים יגיעו גם לבית המשפט. לכן חשוב שתפנימי זאת מראש כי אין ספק שלא פעם הוויתור על החיסיון הרפואי הוא מחיר שלא פשוט לוותר, אך אין ברירה אחרת.

 

שימי לב לאיזה עורך דין את פונה

בין אם את גרה בירושלים, בחיפה או אולי בערים אחרות בישראל, את יכולה להיות בטוחה שגם בעיר שלך יש לא מעט עורכי דין שמגיעים עם ידע וניסיון בתחום הרשלנות הרפואית. זה אומר שבהחלט כדאי לך לבדוק אל מי את פונה, כי אם יש משהו בטוח, זה שעלייך לפנות רק אל עורך דין שתוכלי באמת להרגיש שאת סומכת עליו. למעשה זה שיש הרבה עורכי דין שמנסים להציג את עצמם בתור מומחים זה טוב ויפה, אך בפועל לא כולם מספיק מקצועיים. משמעות הדברים היא שכדאי לבדוק את הפרטים לעומק ולבחור רק עורך דין מנוסה וכזה שיש לגביו המלצות חמות. את הולכת להפקיד את כל האחריות על הטיפול במקרה בידיו של עוה"ד שלך ולכן יש טעם לבחור איש מקצוע משכמו ומעלה. אומנם זה נכון שלעיתים עורכי דין כאלה גם מרשים לעצמם לגבות מחירים גבוהים מאוד, אך ברוב המקרים זה עדיף מאשר לשכור את שירותיו של עורך דין רשלנות רפואית שאיש לא שמע את שמו. מידע נוסף ניתן למצוא באתר של עו"ד רשלנות רפואית דוד פייל.

 

רשלנות רפואית בהריון

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים