רשלנות רפואית – איך להשיג את כל הנתונים לתביעה מוצלחת

תוכן עניינים

אם הגעתם לכאן, אתם כנראה סבורים שעברתם הליך של רשלנות רפואית מצד צוות רפואי שטיפל בכם. אם כך, דעו שהגעתם למקום הנכון. המדריך הנוכחי נכתב כדי לאפשר לכל המתעניינים בנושא לקבל את המידע המקיף בכל הקשור להשגת הנתונים שיביאו בסופו של דבר לתביעה מוצלחת ולקבלת פיצויים הולמים. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים שאתם זקוקים להם.

 

בואו נגדיר תחילה את המושג "רשלנות רפואית"

לא פעם אנחנו נתקלים באנשים שבטוחים שהם יודעים מה המושג "רשלנות רפואית" אומר. אך לאחר בירור קצר מאוד, אנחנו מבינים שהם יודעים רק פרטים על קצה המזלג בכל הנוגע למושג זה. לכן, חשוב לנו לפתוח את המדריך בפירוט אודות ההגדרה. רשלנות רפואית היא כזו שמתרחשת במצבים שבהם אדם מפר את חובת הזהירות שבה הוא חב עבור אדם אחר. הדבר בא לידי ביטוי באמצעות מעשה או מחדל כלשהו שסוטה מהסטנדרט של "אדם סביר" וכאשר ההתנהגות הרשלנות גרמה לנזק. כמובן שברשלנות רפואית מדובר ברשלנות שאירעה מצד גורם רפואי, כמו למשל:

  • רופא מטפל
  • מנתח
  • אחות
  • רופא מרדים ועוד

 

איסוף הנתונים – לא תמיד מדובר בהליך קל

ראוי לציין תחילה שהליך איסוף הנתונים לא תמיד הולך בקלות. שכן, אתם צריכים להגיע אל המקום שבו אירע המקרה ולבקש את המסמכים הרפואיים שלכם. בלא מעט מהפעמים, אנו שומעים על מצבים שבהם המרכז הרפואי מערים קשיים במסירת המידע כאשר מגיע אדם פרטי. הדבר עשוי לבוא בהצבת תנאים שכוללים לא פעם המתנה ארוכה עד מסירת המסמכים או ניסיונות נוספים לעכב את ההליך. לכן, חשוב להסתייע בעורך דין שעוסק בתחום הרשלנות הרפואית ועדיף לפנות אל משרד עורכי דין קשיוב.

 

איך אפשר להשיג את כל הנתונים?

כדי שניתן יהיה להשיג את כל הנתונים באופן המהיר ביותר, תוך ידיעה כי מדובר בכל המסמכים הדרושים (שכן, לא פעם, יש מסמכים שונים שנמצאים במרכזים רפואיים אחרים) יש לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית שיבצע את ההליך המורכב עבורכם. עורך דין בקיא בכל החוקים הנוגעים למסירת הפרטים שלכם והוא יעשה כל שביכולתו כדי לקבל את המידע הרפואי שאתם זקוקים לו למהלך התביעה.

 

 תבחרו בעורך דין מקצועי

הליך תביעה בכל הנוגע לרשלנות רפואית נחשב להליך מורכב שדורש התערבות מטעם עורך דין שעונה על הפרמטרים הבאים:

  • בעל ניסיון רב בתחום הרשלנות הרפואית
  • בעל תיקים מוצלחים בתחום
  • עורך דין שהומלץ על ידי לקוחותיו הרבים

חשוב מאוד לבחור בעורך דין שעונה על פרמטרים אלו. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם אוספים את כל הנתונים הדרושים לכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל המידע בנוגע לרשלנות רפואית ואופן איסוף הנתונים הרפואיים שלכם. מאחלים לכם הצלחה רבה בתחום זה.

מאזניים

 

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים
חוות דעת מומחה רפואי ברשלנות רפואית

מקרי רשלנות רפואית יכולים להיות מורכבים ומאתגרים להתמצאות, ולרוב דורשים עדות של מומחים רפואיים כדי לבסס רשלנות. לדעותיהם יש משקל משמעותי וממלאות תפקיד מכריע בקביעת

כיצד נקבע גובה הפיצוי בתביעות רשלנות

פיצויים בתביעות רשלנות רפואית ממלאים תפקיד חיוני במתן צדק והגינות למטופלים שנפגעו מידיהם של אנשי מקצוע בתחום הבריאות. רשלנות רפואית מתרחשת כאשר רשלנות או חוסר