4 טיפים לבחירת עורך דין הטרדות מיניות

תוכן עניינים

טיפול בהטרדות מיניות יכול להיעשות בשני אופנים – תביעה פלילית או תביעה אזרחית. ניתן כמובן להגיש תביעות בשני האופנים במקביל. עורך דין שמתמחה בנושא של הטרדות מיניות יכול לגרום לתיק להסתיים בתוצאה הרצויה על התובע. בעניין זה ערכנו מדריך קצר ובו ארבעה טיפים שיעזרו לכם לבחור את עורך הדין שיהיה המתאים ביותר ללוות אתכם בהליך המשפטי הסבוך שאתם עומדים לעבור. 

 

הטרדות מיניות וחשיבות הייצוג בתיקים אלה

הטרדה מינית היא יחס מבזה משפיל או לא רצוי שמופנה כלפי אדם בדרך כלל בצורה חוזרת. במקרים של הטרדה מינית יש חשיבות גבוהה במיוחד לייצוג איכותי ומקצועי.

חלק גדול מהתיקים הללו מתרכזים בעדויות שונות של המעורבים בנושא, ולכן דרוש עורך דין שעסק בתיקים כאלה פעמים רבות בעבר. בכדי שהתוקף יקבל את העונש המגיע לו כדאי לשכור עו"ד הטרדות מיניות שיכול לבצע את העבודה בצורה טובה. לפניכם 4 טיפים לבחירה נכונה של עורך דין שכזה. https://www.dw-law.co.il

 

מקצועיות וניסיון בתחום ההטרדות המיניות

מספר התביעות שאותן הגיש עורך הדין ומספר התיקים בהם הוא ייצג תובעים בגין הטרדה מינית, חשובים מאוד. ככל שלעורך הדין שלכם יש ניסיון רב יותר, כך גדל הסיכוי שהוא יעזור לכם להוכיח את אשמת התוקף, ויגרום לבית המשפט להשית עליו עונש שמתאים לחומרת העבירה שביצע. גם בהגשת תביעת נזיקין בגין הטרדה מינית, לעורך הדין תפקיד חשוב מאוד, ולניסיונו בתחום השפעה רבה.

 

חוויות של לקוחות עבר עם עורך דין

לקוחות העבר שעבדו עם עורך הדין שאותו אתם שוקלים לשכור לשם ייעוץ וייצוג בתביעה, הם אלה שעבדו איתו בצורה צמודה ויכולים להעיד עליו מגוף ראשון. לכן חשוב מאוד לבדוק את החוויה שעברו הלקוחות הקודמים ששכרו את עורך הדין המדובר.

 

בדיקת שכר הטרחה של עורך הדין

שכר טרחה הוא התשלום שמקבל עורך הדין בגין עבודתו. חשוב לבדוק שהשכר שלו מקובל עליכם, ושאתם יכולים לעמוד בתשלום זה בלי להיכנס למצוקה כלכלית, ובלי להצטרך לקחת הלוואות שיהיה לכם קשה להחזיר בעתיד.

 

האם עורך הדין מסביר את עצמו בצורה בהירה?

נקודה נוספת שחשוב לבדוק בקשר לעורך הדין שלכם היא האם הוא מסביר בצורה בהירה ונהירה את המצב בתיק, את הכללים המשפטיים, ובכלל כל נושא שרלוונטי לתביעה. תפקידו של עורך הדין הוא בין היתר להסביר לכם את המצב המשפטי ולכן נושא זה חשוב במיוחד.

 

סיכום – טיפים לבחירת עורך דין להטרדה מינית

הטרדה מינית היא עבירה חמורה שניתן לפסוק עליה עד 4 שנות מעצר. יש חשיבות גבוהה לייצוג על ידי עורך דין בתביעות אלה, ויתר על כן יש חשיבות גבוהה בבחירת עורך הדין הנכון. כדאי לבדוק את הניסיון, חוויות של לקוחות עבר, שכר הטרחה המבוקש ובהירות ההסברים של עו"ד לפני ששוכרים את שירותיו.

עורך דין להטרדה מינית

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים