מואשמים בעבירת סמים? פנו עוד היום לעו"ד פלילי מוביל

תוכן עניינים

למרות שלרוב האנשים היה חלום לעבוד בעבודה מכובדת שתפרנס אותם בכבוד, בסופו של דבר החיים מובילים אותנו הרבה פעמים לכל מיני כיוונים שלא בדיוק תכננו. כך קורה שלא פעם אפילו "ילד טוב ירושלים" מוצא את עצמו מעורב בפרשייה הקשורה לסמים. הרי כולנו יודעים שזה לא חוקי וברור לכולנו שעדיף היה להימנע מכך, אך יש מקרים שזה פשוט בלתי אפשרי. לכן זה לא משנה מה הוביל אתכם להיות מעורבים בפרשייה הקשורה לסמים, כי מה שבטוח זה שאם תפסו אתכם, אתם חייבים הגנה. יש אומנם משמעות מבחינת בית המשפט לשאלה למה עשיתם זאת, אך עוד לפני שנדבר על כך חשוב שתדעו: עורך דין פלילי הוא האדם שיוכל לעזור לכם.

כדור סמים

אל תדחו את הפניה לעורך הדין הטוב ביותר שיש

לא אחת קורה שאנשים שתופסים אותם או מאשימים אותם בעבירה כמו סחר בסמים לוקחים את הזמן לפני שהם פונים לעורך דין. הם מזומנים לחקירות משטריות ובטוחים שכדאי יהיה לערב עורך דין פלילי רק בהמשך. עם זאת, כדאי שתדעו שזו טעות חמורה. למעשה, ככל שתערבו את עורך הדין שלכם בשלב מוקדם יותר, כך הסיכוי שלכם להימנע מטעויות מיותרות יהיה גדול יותר. אם אתם לא אנשים שעוברים בכל שני וחמישי על החוק, בהחלט יכול להיות שהחקירה הזאת במשטרה היא גם החקירה הראשונה שלכם. לכן עולה השאלה: מה אתם יודעים על הזכויות שלכם במצב כזה? והאם אתם יודעים ממה כדאי להימנע? ברוב המקרים התשובה על השאלות הללו תהיה שלילית. לכן חשוב כל כך לפנות לעורך דין פלילי כמה שיותר מהר, כי הוא יוכל לעזור לכם כבר בשלבי החקירה השונים. חשוב להבין שכל דבר שתגידו, או שלא תגידו, במהלך החקירה – עלול לשמש כנגדכם בהמשך. לכן יש משמעות לתדרוך מקצועי של אדם שבסך הכול נשכר כדי לשמור על האינטרסים שלכם.

כך בוחרים עורך דין שבאמת אפשר לסמוך עליו

הארץ מלאה בעורכי דין וחלק מהם גם מומחים בתחום הפלילי. עם זאת, כמובן שלא על כל עורך דין פלילי תוכלו לסמוך ולכן עולה השאלה: מי האדם הנכון לכם? על מי כן תוכלו להרגיש שאתם סומכים ועם מי תדעו שאתם במקום הנכון? ההמלצה שלנו היא לברר כל מה שאפשר אודות עורכי הדין שנראים לכם מתאימים ושיכולים להיות רלוונטיים מבחינתכם. כך תגלו שכתובת טובה שכדאי לכם לקחת בחשבון היא משרד מיסקביץ' טייב. כאן מחכים לכם מומחים עם הרבה מאוד ניסיון שכבר ראו ושמעו הכול. זה אומר שאפילו אם כן עברתם עבירה נוראית ואפילו אם אתם באמת אשמים, במשרד עורכי הדין הזה לא ישפטו אתכם. להפך, יעשו הכול כדי להגן עליכם וכדי למזער את העונש שלו אתם צפויים, אז למה שלא תקבעו לכם פגישה עוד היום?

רוצים לדעת אם כדאי לכם להיות עורך דין פלילי כנסו לכאן

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים
מה היא אלימות מילולית

עבירות אלימות הן עבירות אשר נעשות בין אדם לחברו. הניסיונות להגן על עברייני אלימות כוללים לרוב אזכור מלא של הנסיבות שהובילו אותם למעשה, חלוקת מידע

תקנון הטרדה מינית במשרדי ראיית חשבון

בימים בהם המודעות להטרדות מיניות צוברת תאוצה, חשוב לפקוח את העיניים ולהיות ערים למה שמתרחש מסביב. ישנן סיטואציות רבות שמתרחשות מתחת לאפנו, בהן עשויים לקבל