איך בוחרים עורך דין פלילי מהשורה הראשונה

תוכן עניינים

בתחומי משפט רבים, קיימת פגיעה ממשית בחשוד או הנאשם. לרוב, תהיה הפגיעה כספית (בצורת תשלומים או נכסים). לעומת תחומי המשפט האחרים, תחום המשפט הפלילי הינו התחום בו הפגיעה בחשוד היא החמורה ביותר, כך שמציאת אדם אשם יכולה להוביל לשלילה ממשית של חירותו, ואף לזמן רב במקרים מסוימים.

כדי לקבל את הייעוץ המשפטי הטוב ביותר עוד בתחילת ההליכים, להיות מיוצג על – ידי מומחה בתחום ולקבל, לבסוף, את התוצאות הטובות ביותר, יש לבחור עורך דין פלילי מהשורה הראשונה.

 

איך לבחור את עורך הדין הפלילי הטוב והמקצועי ביותר

לאור כובד ההליכים הפליליים והתוצאה היכולה להתקבל בעקבותיהם, יש לוודא כי עורך הדין אותו בחרתם ללוות אתכם הוא עורך הדין הטוב ביותר, בעל הניסיון הרלוונטי והמומחיות שתכריע את המשפט לטובתכם, או תשיג עבורכם את התוצאה הטובה ביותר. במאמר זה, ריכזנו עבורכם את הדרכים לבחור את עורך הדין הטוב ביותר.

 

יש לוודא כי עורך הדין אליו פניתם בקיא בתחום המשפט הפלילי

כשאתם פונים לעורך דין פלילי, אסור להסתפק בהבטחות ומצגי שווא. בתור התחלה, רצוי לוודא כי הוא בקיא בתחום המשפט הפלילי כתחום מקצוע – חוקים פליליים וסדרי דין, פסקי דין ותקדימים משפטיים שיצאו בתחום הרלוונטי. בנוסף, תוכלו לבחון את ניסיונו ותעודותיו על סמך הסמכות נוספות – תארים גבוהים, סמכויות להופיע בבית דין צבאי ועוד.

לבסוף, עורכי דין פליליים יכולים לייצג חשודים ונאשמים רבים ולצבור ניסיון בתחומי משפט פלילי מגוונים. רצוי לוודא כי עורך הדין אליו פניתם בעל הניסיון הנדרש בתחום לו אתם זקוקים. לעורך דין בעל ניסיון, היכנסו לאתר https://www.plili.org.il.

 

יש לוודא כי עורך הדין אותו בחרתם הוא זה שייצג אתכם

במשרדי עריכת דין מסוימים, עורך הדין אליו פניתם ואותו שכרתם ישלח מטעמו עורך דין אחר מהמשרד או מתמחה. במקרים אלו, עורך הדין אשר ידבר איתכם בעת הייעוץ הראשוני יהיה מרשים ומקצועי, אך עורך הדין שייצג אתכם בפועל יהיה אחד בעל ניסיון פחות או ללא ניסיון כלל. יש לעמוד על כך שעורך הדין אותו בחרתם הוא זה שיטפל בענייניכם. רצוי להסדיר את עניין הייצוג עוד בזמן החתימה על הסכם שכר הטרחה.

 

יש לוודא כי עורך הדין משרה עליכם אווירה של ביטחון ואמון

חשבו על הסיטואציה בה עורך הדין נדרש לייצג אתכם במשפט אל מול שופט, או מול כל אדם או רשות אחרת. אם בעת שיחה, עורך הדין שלכם משרה עליכם אווירת ביטחון ואמון, הוא אסרטיבי ומדבר ברהיטות כך שאתם מרגישים שאפשר לסמוך על דבריו, סמכו על האינטואיציה שלכם. כך סביר שירגישו גם אחרים שיתקלו בו, כך שתוכלו להיות שקטים שעורך הדין  הפלילי שלכם יידע לייצג את האינטרסים והזכויות שלכם בצורה הטובה ביותר.

אישה במשקפיים

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים
מה היא אלימות מילולית

עבירות אלימות הן עבירות אשר נעשות בין אדם לחברו. הניסיונות להגן על עברייני אלימות כוללים לרוב אזכור מלא של הנסיבות שהובילו אותם למעשה, חלוקת מידע

תקנון הטרדה מינית במשרדי ראיית חשבון

בימים בהם המודעות להטרדות מיניות צוברת תאוצה, חשוב לפקוח את העיניים ולהיות ערים למה שמתרחש מסביב. ישנן סיטואציות רבות שמתרחשות מתחת לאפנו, בהן עשויים לקבל