כמה עולה להנפיק דרכון פורטוגלי

תוכן עניינים

חושבים שאולי אתם זכאים לאזרחות פורטוגלית? רוצים לעשות כל מה שאפשר כדי לקדם את העניין וחשוב לכם לדעת על איזה סכומים מדובר? אם כך, אתם לא לבד. ישראלים רבים זכאים לדרכון כזה וכדאי שתדעו: היום זה כבר לא באמת יקר כמו בעבר.

איך מוציאים דרכון?

ראשית, כדאי לדעת שכאשר חושבים על הוצאת דרכון, לפני הכול, צריך להוציא אזרחות. זה נכון בין אם מדובר על אזרחות פורטוגלית ובין אם מדובר על אזרחות של כל מדינה אחרת. לכן בהחלט ניתן לומר שמדובר על תהליך של ממש וזה אומר שזה לא ייקח יום-יומיים. בנוסף, אם חשבתם שכדאי לכם לנסות לעשות את זה לבד, דעו שזה מיותר. בפועל יש היום הרבה מאוד עורכי דין שעוסקים בתחומים האלה ומסייעים לציבור להוציא דרכונים, אז למה שלא תפנו אל עורך דין כזה? עורך דין מקצועי שעוסק בתחום יוכל לעזור לכם לחסוך הרבה מאוד זמן, כך שאפילו שיהיה עליכם לשלם לו על שירותיו, אתם תראו שזו בכל זאת בחירה נכונה. המחיר יהיה מורכב מכמה פרמטרים והם: עלות הטיפול במסמכים עצמם ושכר הטרחה של עוה"ד שאליו אתם פונים.

שירות

האם כל עו"ד יוכל לעזור לכם בעניין?

התשובה היא כמובן לא, שכן יש צורך במומחיות בתחום הספציפי הזה. לכן, אפילו אם כל עורך דין יוכל לחסוך על המסמכים הנדרשים, בסופו של דבר אין תחליף אמיתי לשירות של מי שבאמת עוסק בתחום הזה מזה שנים. עו"ד רציני יידע איזה מסמכים אתם צריכים, יידע כיצד לפנות אל מדינת היעד בדרך הכי טובה שיש ובצורה כזאת הוא גם יעזור לכם לטפל בעניין שלכם במהירות. חשוב שתדעו שלא כל איש מקצוע יידע לבצע את המשימה הזאת על הצד הטוב ביותר ולכן, גם מתוך כל אותם עורכי דין שעוסקים בתחום הזה, כדאי יהיה לברר שאתן פונים אל הטובים ביותר.

האם שווה להשקיע בהשוואת מחירים מהירה?

אם היה עובר לכם בראש להתקין חימום תת רצפתי, לא הייתם פונים אל כמה חברות שעוסקות בתחום הזה כדי להבין איפה מחכה לכם ההצעה הכי טובה שיש? סביר להניח שהתשובה היא כן. לכן אנחנו מציעים לכם, גם במקרה של בחירת משרד עורכי דין לענייני הטיפול בהוצאת הדרכון, לברר את המחירים. לא תמיד כאשר במשרד מסוים גובים מאיתנו מחירים מופקעים זה אומר שהטיפול יהיה מהיר יותר או יעיל יותר. לכן לא בטוח שאתם צריכים להתנדב לשלם מיד את הסכום הכי גבוה שיש. מצד שני, גם לא כדאי לדחות את הטיפול בדברים שכן להיות בעלים של דרכון זר, ולא משנה של איזו מדינה, זה משהו שבהחלט יכול לפתוח לכם לא מעט דלתות בעתיד, אז למה שלא תתחילו את התהליך הזה עוד היום?

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים
אילו מדינות מציעות ויזות אלקטרוניות?

בתחילת תקופת הקורונה, מדינות רבות החליטו לסגור שעריהן ולא לאפשר לתיירים או מבקרים להגיע אליהן ממדינות אחרות. כך, הקורונה גרמה למשבר גדול בתיירות העולמית. עם