עם איזה מקצועות אפשר לקבל אזרחות פורטוגלית בקלות?

תוכן עניינים

ככל שחולפות השנים יותר ויותר ישראלים מנסים להשיג דרכון פורטוגלי או דרכון ספרדי.

המשמעות של דרכון כזה היא אזרחות אירופאית.

השוק האירופאי מספק אפשרויות תעסוקה ואפשרויות כלכליות משתלמות.

אז מהם היתרונות של אזרחות פורטוגלית ואיזה מקצועות יעזרו לכם לקבל אזרחות בקלות? על כך בכתבה הבאה.

 

היתרונות של אזרחות פורטוגלית

הפופולריות של אזרחות פורטוגלית בקרב הישראלים נובעת משתי סיביות עיקרית:

זמינות:

לא פשוט להוציא דרכון אירופאי באופן כללי, אך אזרחות פורטוגלית היא אפשרות זמינה עבור ישראלים רבים. אנשים שהוריהם עלו ארצה ממדינות כמו טוניסיה, טורקיה, יוון מרקו ואחרות, עומדים לרוב בקריטריונים הנדרשים לאזרחות פורטוגלית. אם אתם חושבים להוציא אזרחות פורטוגלית, משרד עורכי דין ישראל מזרחי ושות' יוכל לעזור לכם בתהליך.

 

דרכון אירופאי:

דרכון פורטוגלי הוא דרכון אירופאי, וככזה, הוא מאפשר לבעל האזרחות לעבוד בכל מדינות האיחוד האירופאי בלי הגבלת זמן. כך למשל, סטודנטים יכולים לעבוד בזמן שהם לומדים בחו"ל וגם לקבל הטבות מיוחדות.

 

איזה מקצועות מקלים על תהליך קבלת אזרחות פורטוגלית?

באופן כללי, כל אחד שמעוניין בכך יוכל למצוא עבודה ברגע שיש לו אזרחות פורטוגלית, גם סטודנטים וצעירים ללא ידע מקצועי יוכלו להשתלב בקלות במקצועות כמו אבטחה, מלצרות, עגלות וכד'. עבודה כזאת תוכל להקל בתנאי הקבלה ללימודים באירופה, ובמתן הטבות נוספות הקשורות ללימודים. מעבר לסטודנטים ולצעירים חסרי ניסיון, יש מספר מקצועות שיקלו על תהליך הוצאת האזרחות ועל מציאת עבודה רווחית ורילוקיישן, משום שיש להם ביקוש בשוק העולמי, ביניהם:

  1. אנשי רפואה.
  2. אנשי מקצוע מתחום הכלכלה.
  3. הנדסאים.
  4. אנשי הייטק.

 

כפי שכבר אמרנו, אחד היתרונות הגדולים באזרחות פורטוגזית, הוא שתוכלו לעבור בקלות בין מדינות האיחוד האירופאי מה שיפתח בפניכם אפשרויות תעסוקה רבות ומשתלמות בכל היבשת.

 

למה משתלם לעבוד ולחיות דווקא בפורטוגל?

אם תחליטו להשתמש באזרחות הפורטוגזית שלכם כדי לעבור לפורטוגל, בין אם באופן זמני או קבוע, תוכלו למצוא בכך יתרונות רבים: מעל לכל, מחיר המחייה בפורטוגל הוא זול להפליא, בטח ביחס לערי בירה אירופאיות כמו לונדון או פריז, ואפילו ביחס לתל-אביב שנחשבת לאחת הערים היקרות בעולם. השכר בפורטוגל נחשב לנמוך יחסית, אך כיום עצמאיים רבים ואנשים שעובדים מהבית בחברות ישראליות או באופן עצמאי מגלים שמשתלם להם לעבוד בחו"ל, ליהנות מחיים במדינה זרה ולחיות במקום זול בו לכסף יש ערך רב יותר (תופעה חברתית המוכרת בשם "נוודים וירטואליים").

 

יתרונות נוספים לבעלי אזרחות פורטוגלית

בעלי אזרחות פורטוגלי רשאים לרכוש נכסי נדל"ן בפורטוגל ובמדינות אירופה בלי להקים חברה רשמית. בהקמת עסק כזה תהיו זכאים להטבות מס בכל אחת ממדינות האיחוד האירופאי. בנוסף, המחזיקים בדרכון פורטוגלי יכולים להיכנס לארה"ב בהצגת דרכון בלבד, ללא התהליך המורכב של הוצאת ויזה. מדינות נוספות שפתוחות בפני בעלי אזרחות מעבר לאירופה הן אוסטרליה, ניו – זילנד, תאילנד והודו.

לסיכום, אזרחות פורטוגלית פותחת בפניכם אפשרויות תעסוקה רבות. קל להוציא אזרחות פורטוגזית באופן כללי, אך מקצועות מסוימים כמו רפואה, כלכלה והייטק, יהפכו את התהליך לפשוט עוד יותר.

 

חתימה על מסמך

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים
כמה עולה להנפיק דרכון פורטוגלי

חושבים שאולי אתם זכאים לאזרחות פורטוגלית? רוצים לעשות כל מה שאפשר כדי לקדם את העניין וחשוב לכם לדעת על איזה סכומים מדובר? אם כך, אתם

אילו מדינות מציעות ויזות אלקטרוניות?

בתחילת תקופת הקורונה, מדינות רבות החליטו לסגור שעריהן ולא לאפשר לתיירים או מבקרים להגיע אליהן ממדינות אחרות. כך, הקורונה גרמה למשבר גדול בתיירות העולמית. עם