כיצד עורך דין תעבורה יכול לסייע בתביעת ביטוח?

תוכן עניינים

כל אדם מן המניין משלם בכל חודש לחברות ביטוח שונות בגין מחויבות למגוון פוליסות, לרבות ביטוח חובה ומקיף לרכב, ביטוחי בריאות שונים וביטוח תכולה. כל אלו אמורים לסייע לו בעת הצורך, במצבים שהוא אינו רוצה להגיע אליהם כלל, כמצופה מחברה הגונה המחויבת בהסכם.

אך אז צצות חריגות למיניהן, וחברות הביטוח מתחילות לגרור רגליים. עורך דין תעבורה יכול לסייע לתבוע את הביטוח ולדאוג שתקבלו את המגיע לכם.

 

עניין שבשגרה

מדי שנה מוגשות עשרות אלפי תביעות ביטוח לרכב בגין נזקי פח למיניהם, כאשר הנהג הפוגע נתבע על ידי הנפגע, מה שמחייב את חברת הביטוח לשאת בהוצאות. אך במקרים מסוימים, חברות הביטוח קובעות כי כשמדובר במצב בו לא ניתן להכריע בצורה חד משמעית מי הנהג הנושא באשמה לתאונה.

כך, הן מעבירות את האחריות למישור האזרחי ולבית הדין לתביעות קטנות או בית משפט השלום. כאשר מדובר במאזן כוחות מוטה כל כך, כמו זה שבין נציג ממולח של חברת ביטוח לאדם פשוט שאינו בקיא בתחום, ברור שנדרשת התערבות של עורך דין תעבורה מנוסה ומקצועי. לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר https://www.oron-law.co.il

 

ייעוץ לפני תביעת הביטוח

כאשר הסכום התביעה הכולל עתיד להגיע עד עשרת אלפים שקלים, עורך דין תעבורה ימליץ שלא להפעיל את הביטוח, בשל ההשלכות הכספיות של הפעלת הביטוח, שעולות על הפיצוי מהתביעה. מדובר בהוצאות כמו התייקרות הפוליסה, אובדן הנחה בגין היעדר תביעות, ירידת ערך הרכב וספיגת ההשתתפות העצמית. בעזרת עורך דין תעבורה איכותי, ניתן לגבש אסטרטגיה נכונה בהתנהלות הקשורה לתביעת הביטוח.

 

איסוף החומר הראייתי

עורך דין תעבורה יבקש לקבל לידיו את כל החומר הראייתי הרלוונטי לתביעת הביטוח, לרבות פרטי התאונה, ממצאים מהזירה ופרטי הנהג המעורב. עורך הדין יבצע עבודה יסודית ומעמיקה בלמידת פרטי האירוע, לרבות עדויות שנגבו מעדי ראייה ששהו במקום, צילומי וידאו וסטילס, וכן הצהרת גורמי האכיפה שהכירו לזירה, באם היו כאלה. לאחר מכן, יוגש החומר הראייתי במסגרת תביעת הביטוח לבית המשפט השלום או בית הדין לתביעות קטנות.

 

פיצויים מקסימליים מחברת הביטוח

חברות הביטוח הרבות מנצלות את העובדה שמבוטחיהן אינם מיוצגים ואינם בקיאים בעולם הביטוח. נוכחות של עורך דין תעבורה משנה בצורה מיידית את מאזן הכוחות, ומאפשרת התנהלות אסרטיבית וחד משמעית בכל הנוגע לתביעת הפיצויים המגיעים למבוטח. רק עורך דין תעבורה המתמחה בתביעות ביטוח במקרים של תאונות דרכים, יידע לעמוד על הרגליים האחוריות עבור הלקוח שלו ולדאוג שיקבל את הסכום המירבי לפיצויים עבור הנזק שנגרם לו.

לכן, אין טעם לשבור את הראש בנוגע לשכר הטרחה של עורך דין תעבורה. העלות מול תועלת במקרים אלו אינם ניתנים להשוואה. אם אכן מצאתם את עצמכם מיואשים מול חברת הביטוח, אל תהססו ליצור קשר עם עורך דין תעבורה מומלץ ואיכותי שיסייע לכם.

עורך דין לתעבורה

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים
איך אפשר למנוע תאונת דרכים?

אחת מן הבעיות הגדולות ביותר במדינת ישראל, היא נושא תאונות הדרכים. נראה כי הבעיה מסרבת להצטמצם על אף הניסיון להחדיר בציבור הנהגים תרבות נהיגה בטיחותית