איך להתגרש בשלום

תוכן עניינים

החלטתם להתגרש? המדריך הבא הוא בדיוק בשבילכם. במדריך נציג לכם את הדרכים הטובות ביותר לצורך תהליך גירושין אשר יסתיים לשביעות רצונם של שני הצדדים ובדרכי שלום.

 

 המדריך המלא – איך להתגרש בשלום

אחד החיפושים הפופלרים במנוע החיפוש של גוגל הוא המדריך המלא לגישור גירושין, ולא בכדי. יותר ויותר זוגות הבינו כי על מנת להתגרש בשלום, חשוב לשמור על דרכי שלום ושיתוף פעולה, ולכן פונים להליך של גישור גירושין. מדובר בהליך אפקטיבי אשר מאפשר לבני הזוג להגיע להבנות ולחתום על הסכם גירושין, וזאת מבלי לערב את בית המשפט. עם זאת, מדובר בהליך אשר מצריך מצד שני בני הזוג הבנה כי ככל שהמפגשים יתארכו כך המחיר הרגשי אך גם הכספי יעלה, ומשום כך יש למהר ולסיים את ההליך בהקדם. גישור גירושין חייב להתבצע באמצעות מגשר אשר ידע להעניק לכל צד את המשקל שלו מבחינת היבטים הכוללים הסדרי ראייה, תשלומים, מזונות, חלוקת רכוש ועוד, כאשר את הגישור מבצעים בהתאם לקצב ההתקדמות והגעה למסקנות של כל אחד מהצדדים. מסקרים אשר נערכו לאחר הגישור עלה כי רמת שביעות הרצון של שני בני הזוג בנוגע להליך ולתוצאותיו הגיע ל 90%, ולכן במידה ואתם עומדים בקריטריונים אותם נפרט כעת במדריך, מומלץ לגשת בהקדם למגשר מקצועי אשר ידע להעניק את המענה המשפטי והמקצועי הטוב ביותר. עלות של הליך גישור גירושין משתנה בהתאם למספר הפגישות ולשעות העבודה, אולם ניתן לומר כי הליך קצר יחסית אשר עליו משלמים שני בני הזוג יגיע ל 20,000 ₪, זאת במידה ומדובר בסדרה קצרה של מפגשים.

 

באילו תנאים ניתן לעבור הליך גירושין?

כאמור, הליך גירושין מהווה מוצא בעבור בני זוג אשר מעוניינים להתגרש בשלום. עם זאת, על מנת שתוכלו לעבור את ההליך בהצלחה, חשוב לשאול את עצמכם את השאלות הבאות, וזאת בכדי להבין האם אתם יכולים לעבור אותו: האם קיים שיתוף פעולה והבנה בניכם כבני זוג לכך כי אתם יכולים ומסוגלים להגיע להסכמה? האם תהיו מוכנים להתפשר בנושאים מהותיים, ובאילו נושאים תרצו להתמקד? האם שניכם הסכמתם לעבור את הליך הגישור? במידה ועניתם על לפחות אחת מהשאלות כן, אתם בהחלט יכולים להתחיל בהליך גישור גירושין אשר יוביל בסופו של דבר לפירוק התא המשפחתי עם מינימום של נזק ועם אחראיות מלאה מצד שניכם אחד כלפי השנים, ובייחוד כלפי הילדים שלכם אשר עשויים להינזק באופן משמעותי במידה ואינכם מסיימים את התהליך בשלום.

 

גישור גירושין – באמצעות עו"ד דגנית אלישיב

עו"ד ומגשרת דגנית אלישיב נחשבת לאחת מעורכות הדין המובילות בישראל בתחום דיני משפחה ומעמד אישי. במהלך הקריירה הענפה ליוותה עו"ד אלישיב בהצלחה מאות זוגות בהליך גישור מוצלח. אם ברצונכם לעבור את התהליך ולהתגרש בשלום, חייגו למספר 050-7583555.

מגשר מקצועי

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים
האם ניתן לתבוע גירושין עקב בגידה

אין ספק שאחת מהסיטואציות המורכבות ביותר שאיתן אדם יכול להתמודד בחייו היא בגידה. לכן ברור מדוע, אם גם בכם בגד בן הזוג, אתם תוהים מה

מזונות אישה וילדים

 עוד בכתובה הניתנת בחופה, מופיעה החובה של הבעל לפרנס את אשתו ובשמה, חובת מזונות אישה.  חובת מזונות הינם תשלום חודשי, אותם מחויב אדם לשלם לאשתו