חתונה בקפריסין מבחינה חוקית – מה המסמכים שצריך

תוכן עניינים

יותר ויותר ישראלים, שחיים אורח חיים חילוני ואין הם רוצים לקשור את חייהם במוסדות הרבנות והדת בישראל, בוחרים בשנים האחרונות נתיב אלטרנטיבי להתחתן. חתונות אזרחיות, בד בבד חתונה אזרחית בקפריסין, היא פתרון הולם מבחינתם של זוגות אלו מסיבות רבות. בין היתר, האפשרות המהירה יחסית לבוא בברית הנישואין, תחת התנאים שנוחים לשני בני הזוג ויכולים לשרת את תפיסות העולם שלהם. יחד עם זאת יש צורך להגיע לחתונה אזרחית בקפריסין כאשר אתם מוכנים לכל תרחיש ויכולים לבצע את הליך החתונה בהתאם לדרישות שלכם.

 

חתונה אזרחית – מה צריך לקחת איתכם ליום החתונה?

בשביל להתחתן בחתונה אזרחית בקפריסין, אזרחים ישראלים נדרשים להגיע למקום עם מסמכים חוקיים שונים. במרבית המקרים, תתבקשו להציג מסמכים דוגמת:

 

תמצית רישום ממשרד הפנים –

זה הוא מסמך שמאגד תחתיו את כל המידע הקיים במשרד הפנים הישראלי אודות האזרח. בין שמדובר על תאריך הלידה ובין שמדובר על מצבו המשפחתי והמשפטי.

 

דרכון ישראלי –

אתם מחויבים להציג דרכון ישראלי בתוקף לפחות לשישה חודשים מיום הנישואין, בכדי להירשם במרשם הנישואין הקפריסאי ולבוא בברית הנישואין.

 

תעודת לידה –

במרבית המקרים לא תידרשו להציג תעודת לידה, אך יחד עם זאת מומלץ להביא עותק של תעודת הלידה איתכם. אם יש אי אלו שאלות או בעיות עם תמצית הרישום של משרד הפנים, תעודת הלידה תוכל להיות לכם להוכחה נוספת.

 

אישורים על מערכות יחסים קודמות –

במידה ואתם נמצאים בפרק ב' בחייכם הזוגיים, מוטלת עליכם החובה להוכיח כי מערכת היחסים הקודמת הסתיימה בצורה הולמת. תעודת גירושין, תעודת פטירה של בן הזוג המנוח ואפילו הסכם גירושין, כולם יכולים להוכיח את הטענה בשבילכם.

למידע נוסף על חתונה בקפריסין, ניתן לפנות לחיפוש מהיר באינטרנט או לאנשי מקצוע מומחים, שיביאו אתכם מוכנים לחתונה.

חתונה אזרחית בהישג ידכם

כל המסמכים המשפטיים שאתם יכולים להביא על מנת לחזק את הטענה שלכם ולמנוע מצב של אי בהירות במהלך הרישום לנישואין, יכולים להיות רלוונטיים כאשר אתם רוצים להתחתן בחתונה אזרחית בקפריסין. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתכונן מבעוד מועד לכל תרחיש אפשרי, ואפילו להתייעץ עם אנשי מקצוע מומחים בתחום, בכדי לבחור את הדרך הנכונה ביותר מבחינתכם להתחתן.

 

תמצית רישום מסמך המספק את כל המידע הדרוש על שני בני הזוג, לטובת רישום לנישואין בקפריסין.
דרכון  אתם צריכים להחזיק בדרכון בתוקף לפחות חצי שנה קדימה, בשביל להתחתן אזרחית בקפריסין.
תעודת לידה  במקרים מסוימים ייתכן ותידרש ולהציג תעודת לידה, רק בשביל לאשר את הגיל של בני הזוג או את זהותם.
מערכות יחסים קודמות  במידה ואתם מתחילים את פרק ב בחיים, הקפידו להביא מסמכים המעידים על סיום מערכת היחסים הקודמת שלכם.

 

ירידה לחופה

עורכת דין משלבת ידיים
כאן בשבילכם לכל שאלה​

מוזמנים לשאול וליצור קשר בחינם בכל נושא שעולה לכם לראש.
אחזור אליכם בהקדם עם תשובה ברורה ומפורטת.

מאמרים נוספים
האם ניתן לתבוע גירושין עקב בגידה

אין ספק שאחת מהסיטואציות המורכבות ביותר שאיתן אדם יכול להתמודד בחייו היא בגידה. לכן ברור מדוע, אם גם בכם בגד בן הזוג, אתם תוהים מה

איך להתגרש בשלום

החלטתם להתגרש? המדריך הבא הוא בדיוק בשבילכם. במדריך נציג לכם את הדרכים הטובות ביותר לצורך תהליך גירושין אשר יסתיים לשביעות רצונם של שני הצדדים ובדרכי

מזונות אישה וילדים

 עוד בכתובה הניתנת בחופה, מופיעה החובה של הבעל לפרנס את אשתו ובשמה, חובת מזונות אישה.  חובת מזונות הינם תשלום חודשי, אותם מחויב אדם לשלם לאשתו